دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
احمد پهلوانیان

حوزه/ در نشست مشترک مدیرکل صداوسیما مرکز قم با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بر افزایش همکاری و تعامل بین تمامی رسانه‌های استان تاکید و راهکارهای عملیاتی شدن آن بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان قم در این نشست با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای برای شکل‌گیری هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین تمامی رسانه‌های استان گفت: با ایجاد هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین صداوسیما و خانه مطبوعات و گردش اطلاعات و خبرها بین اصحاب رسانه، سرعت و دقت در اطلاع رسانی بین رسانه‌های استان افزایش می‌یابد و موجب دستیابی به روایت‌های دست اول می‌شود.

پهلوانیان همچنین بر بازتاب خبرهای دست اول مطبوعات و رسانه‌های استانی از شبکه نور و رادیو قم هم استقبال کرد و گفت: ما در صداوسیما آمادگی داریم تا از ظرفیت خبرنگاران تخصصی در موضوعات مختلف استان برای بیان مشکلات شهری و مطالبه‌گری صحیح برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه قم در نشر کتاب و رسانه و وجود پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی متعدد در استان، قم را جهان شهر معنویت و معرفت خواند و اظهار داشت: دو مولفه معنویت و معرفت در استان قم بسیار برجسته و مشهود است و ما در رسانه وظیفه داریم بعد هنر و اندیشه قم را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

یوسف پور مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم نیز در این نشست با بیان اینکه استان قم با ۵۷۲ رسانه مجوزدار، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده، تصریح کرد: قم یکی از استان‌های خبرخیز است و خبرنگاران استان همیشه در جشنواره‌های سراسری جزو کاندیداها و برندگان بوده و رتبه‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان هم در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات خود، بر پیگیری مشکلات شهری به صورت مشترک از صداوسیما و خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رسیدن به مرجعیت رسانه‌ای در داخل استان تاکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha